ایوب کرد گفت: ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جادهای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جادهها در دستور کار این اداره کل قرار دارد و در این زمینه موارد نظارت مستمر بر مجتمعهای خدماتی رفاهی، اماکن بین راهی انجام میشود.
وی با اشاره به اینکه در این بازدیدها وضعیت نمازخانهها، رستوران، سرویسهای بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی مورد بررسی قرار میگیرد ادامه داد:کارگروه نظارت متشکل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان، شرکت نفت، بهداشت، ستاد اقامه نماز و نمایندگانی از استانداری میباشد که جهت ارائه خدمات مطلوبتر بازدیدها تشدید شده و در ایام نوروز بصورت متناوب انجام خواهد شد تا زمینه تأمین امنیت و رفاه حال مسافران و رانندگانی که برای استراحت به این مجتمعها مراجعه میکنند فراهم شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان افزود: از همه هموطنان خواهشمندیم تا با مدیریت سفرهای خود و استراحت کوتاه در مجتمعهای خدماتی رفاهی و راهدارخانه ها، سفری ایمن و بدون حادثه برای خود، خانواده و سایر کاربران جادهای به همراه داشته باشند.
کرد یادآور شد: هم استانیها و مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی میتوانند مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.