فرماندار منوجان از پیش بینی و تعیین ۳۵ مکان برای اسکان مهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

سراجی گفت: شهرستان منوجان به واسطه اینکه در مسیر ارتباطی استان‌های کرمان و هرمزگان قرار دارد، یکی از شهرستان‌های پرتردد استان کرمان به ویژه در ایام نوروز است.

او افزود: بدین منظور تمهیدات لازم در شهر منوجان و بخش آسمینون برای راهنمایی و اسکان مهمانان و مسافران نوروزی اندیشیده شده که این عزیزان می‌توانند از امکانات مدارس، مهمانسرا و چادر‌ها برای اسکان استفاده کنند.

فرماندار منوجان بیان کرد: هلال‌احمر از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های شاد و فرهنگی برای ایام تعطیلات نوروز در دست اقدام است، بیان کرد: از آنجایی که پارک سرراس در سه راهی اصلی ورودی منوجان در اختیار شرکت گهر زمین (معین اقتصادی شهرستان) قرار دارد؛ بنابراین این شرکت اقدامات لازم را برای تجهیز این مکان از قبیل ایجاد غرفه‌های عرضه محصولات کشاورزی و صنایع دستی و همچنین جشنواره‌های موسیقی، جشن و ... برای مهمانان و مسافران نوروزی انجام داده و شهرداری و اعضای شورای شهر منوجان نیز در سطح شهر و پارک قلعه، برنامه‌های متنوع و مفرحی از قبیل جشنواره‌های موسیقی، جشن‌ها و جنگ‌های شادی را در دست اقدام دارند.

فرماندار منوجان تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان نیز پوشش لازم برای امنیت و راهنمایی مسافران در مرکز شهر، بخش آسمینون و خروجی شهر که روستای چاهشاهی است را در دست اقدام دارد.

او بیان داشت: برنامه ریزی‌های لازم صورت پذیرفته که صنوف مختلف از جمله نانوایی‌ها و سایر صنوف مورد نیاز مردم در این ایام دایر باشند تا میهمانان و مسافران عزیز دچار مشکل نشوند.

فرماندار منوجان گفت: تیم‌های دامپزشکی همه روزه از ۸ صبح تا ۲۱ شب بر رستوران‌ها و کبابی‌ها و ماشین‌های حمل فرآورده‌های گوشتی نظارت و اتاق اصناف بر قیمت‌های بازار نظارت کافی و جدی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار