مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۵۶۲ فروشگاه زنجیره‌ای و خُرد در سطح استان به سامانه کالابرگ الکترونیک متصل شده اند.

اشرفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اتصال ۵۶۲ فروشگاه زنجیره‌ای و خُرد در سطح استان به سامانه کالابرگ الکترونیک گفت: از این تعداد ۴۲ فروشگاه با ۱۳۴ شعبه زنجیره‌ای و ۴۲۸ فروشگاه هم خرد هستند.

او با بیان اینکه در طرح کالابرگ الکترونیک یارانه بگیران می‌توانند یک ماه زودتر مبلغ یارانه خود را هزینه کنند، افزود: با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، کالابرگ الکترونیک برای کمک به تأمین اقلام معیشتی اقشاری از مردم می‌تواند موثر باشد، اما نیاز به اطلاع رسانی مناسب دارد.

اشرفی عنوان کرد: افراد می‌توانند ابتدا برنامه شما (شبکه ملی اعتبار) را از بازار بارگیری و نصب و (از طریق لینک مربوطه): http://cafebazaar.ir /app/?id=ir.sfara.fara&ref=share پس از نصب نرم‌افزار اطلاعات کاربری را تکمیل کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: مشمولین طرح می‌توانند در همین برنامه، نزدیکترین فروشگاه‌های اطراف خود را که اجناس کالابرگ الکترونیک را عرضه می‌کنند پیدا کنند و مسیر دسترسی نیز از روی نقشه ارائه شده است.

او استفاده از کالابرگ الکترونیکی را اختیاری دانست و اظهار کرد: به موجب این طرح امکان خرید اعتباری ۱۰ قلم کالای اساسی شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ تا سقف مبلغ یارانه خانوار یک ماه زودتر از تاریخ واریز نقدی فراهم شده است.

اشرفی تصریح کرد: فروشگاه‌های مختلفی برای ارائه خدمت به مردم حتی در دورترین نقطه استان از جمله درح و ماهیرود نیز به سامانه کالابرگ الکترونیک متصل شده‌اند تا مردم حتی در نقاط مرزی و دوردست بتوانند به راحتی اقلام غذایی خود را خریداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.