نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان به دو صورت نظارت ویژه بازرسان و گزارشات مردمی پیگیری می‌شود.

براری مدیرکل تعزیزات حکومتی استان مرکزی از اجرای طرح نظارت بربازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان با دو روش نظارت ویژه بازرسان و گزارشات مردمی خبرداد.

براری افزود: هدف از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار پالایش و نظارت جدی در حوزه تامین، تولید، توزیع و عرضه کالا‌های و خدماتی که متناسب با ایام تعطیلات نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان بیشترین حجم تقاضا را دارند است که با مشارکت سازمان صمت، اتاق اصناف، جهادکشاورزی و اداره کل استاندارد وسایر دستگاه‌های ذیربط اجرا می‌شود.

او اضافه کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در اجرای این طرح ۴ گروه گشت مشترک نظارتی در مرکز استان صبح و بعدازظهر بازرسی انجام خواهند داشت و علاوه بر وظیفه ذاتی که رسیدگی صدور و اجرای حُکم ماست در کنار دستگاه‌های نظارتی در اجرای این طرح مشارکت خواهند داشت.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان مرکزی بیان کرد: بنا داریم طبق مجازاتی که به موجب قانون پیش بینی شده، بصورت قاطع با تخلفات احتمالی و مکشوفه دراین راستا برخورد قاطع شود.

او ادامه داد: مجازات هم برحسب مورد از جزای نقدی گرفته تا استرداد کالا و توزیع کالا در شبکه مربوطه و مواردی تحت شرایطی منتج به پلمپ و نصب پلاکارد برسردرب واحد‌های متخلف اعمال خواهد شد و در این مورد هم یقینا همکاران ما از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند بود.

مدیر کل تعزیزات حکومتی استان مرکزی با بیان اینکه روش دیگر گزارشات مردمی است از مردم خواست هرگونه اخبار، اطلاعات و یا اعلام گزارشاتی که مربوط به حوزه تخلفات نظیر احتکار، گرانفروشی، کم فروشی و امتناع از فروش کالا را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی، یا ۱۲۴ سازمان صمت و سازمان جهادکشاورزی اطلاع رسانی کنند و در کمترین زمان ممکن به شکایات، گزارشات و اخبار مردم رسیدگی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار