فلاح گفت: مجموع خبرنگاران عضو خانه مطبوعات، انجمن خبرنگاران و پذیرفته‌شده در سامانه (e-rasaneh) ۲۰۰ نفر است.

 فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ابراز کرد: برای تداوم عضویت در سامانه پایش خبرنگاران فعال، خبرنگاران باید حداکثر هر ۲ ماه یک اثر گواه بر فعالیت رسانه‌ای در این سامانه ویژه ثبت کنند.

وی ادامه داد: برخی خبرنگاران عضو در سامانه در بارگذاری اثر کوتاهی می‌کنند و اکنون براساس آخرین گزارش‌ها ۲۲ خبرنگار استان سمنان به دلیل بارگذاری‌نکردن آثارشان در حال حذف هستند.

وی اضافه کرد: تدبیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای ساماندهی خبرنگاران راهبرد تعیین‌شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

فلاح ابراز کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ساماندهی خبرنگاران سامانه e-rasaneh را راه‌اندازی کرد و عضویت در این سامانه ملاک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای ساماندهی خبرنگاران استان است.

وی با اشاره به نقش رسانه در جهاد تبیین و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب، تصریح کرد: حمایت از خبرنگاران از اولویت‌های دولت سیزدهم و در دستور کار مسوولان استان سمنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت برای بهبود تجهیزات خبرنگاران در استان برای ۱۵۰ نفر وام ۹۰ میلیون تومانی با سود بانکی چهار درصد پیش‌بینی شده است که جزئیات بیشتر به زودی اطلاع رسانی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار