به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، استاندار اصفهان با حضور در منزل شهیدان «رضا و محمد جوانی»، با خانواده این دو شهید دفاع مقدس دیدار کرد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این دیدار گفت: امروز نظام سلطه بر ما می‌تازد و ما را تحریم و محدود می‌کند جون تمام مشکلشان این است که چرا ما منادی فرهنگ اهل بیت علیهم السلام هستیم؛ فرهنگ ایثار و شهادت از همان ابتدا نگاه به مظلومان عالم و مقابله با استکبار و ظلم را پیشه خود کرده هرچند این مسیر هزینه هم داشته است.

او با بیان اینکه مسیری که در انقلاب اسلامی در حال طی کردن هستیم مانند دوران صدر اسلام است، عنوان کرد: به نظر می‌آید که تاریخ قواعد خود را در شرایط و ساختار دیگری تکرار می‌کند و این پایداری ماست که می‌تواند ما را به صلاح و فلاح برساند.

استاندار اصفهان با اشاره به دروغ پراکنی‌های دشمنان درباره اتفاقات اخیر مدارس گفت: نظام ما را متهم می‌کنند که مخالف تحصیل زنان است در صورتی که پیش از انقلاب اسلامی در دوران رژیم ستم شاهی فقط ۲۴ درصد زنان با سواد بودند و امروز به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۹۶ درصد زنان ما تحصیل کرده و باسواد هستند.


مرتضوی در پایان اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند که نگذارند این کشور الگو شود و دیگران از موفقیت‌های آن با خبر باشند؛ آن‌ها می‌خواهند مردم تصور کنند، باید زیر سایه حکومت طاغوت و آمریکا زندگی کنند، اما شهدا مسیر دیگری را رفتند و به ما آموختند که باید مقاومت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.