۳۹ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی اصفهان تخریب شد.

در پانزدهمین مرحله قلع‌وقمع ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی اصفهان در سال ۱۴۰۱، این بار ۳۹ ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای جار دهستان براآن جنوبی، تخریب شد.

محمدحسین احمدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان گفت: بامداد بیست‌ودوم اسفند، ۳۴ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز با اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تخریب شد.

او افزود: پنج باغ‌ویلا در اجرای آرای قطعی قضایی و اعمال ماده سه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان با یادآوری اینکه اراضی با قابلیت کشاورزی در شهرستان اصفهان محدود است گفت: به منظور حفظ امنیت غذایی کشور هزار و ۳۵ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان اصفهان تخریب شد.

احمدی تصریح کرد: با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ‌ویلا در مزارع می‌کنند، به شدت برخورد می‌شود و از شهروندان اصفهانی هم می‌خواهیم از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، در حفظ و در حراست از باغ‌ها و اراضی زراعی ما را همراهی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۰۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
سلام از اجرای قانون سپاسگزارم اما چرا اجازه میدهند بسازند و خریداران این بخش که اکثرا از افراد شعیف اقتصادی هستند و به امیدی باغی خریداری کردند و زندگیشون را خرج باغ کنند و بعد تخریب!!!! آیا اگر خانه ای را بخواییم بسازیم و یا تعمیرات کنیم همان ابتدا شهراری اخطار نمیدهد و وسایل ساخت را در صورت عدم داشتن مجوز با خود نمیبرد و اجازه ساخت نمیدهد؟ و چرا در مورد باغات در لحطه و زمان ساخت اقدام قانونی نمیشود؟ اینجور اقدامات قانونی ظاهرا خوب است ولی نارضایتی ایجاد نمیکند که کرده