«زیارت، خانواده و همدلی» شعار محوری برنامه‌های نوروزی حرم مطهر رضوی

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت:  امسال به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، شاهد حضور جمعیت زیادی از زائران در حرم مطهر رضوی خواهیم بود.

عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، در نشست خبری تشریح ویژه برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان گفت:  امسال به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، شاهد حضور خیل عظیمی از زائران در بارگاه منور و مطهر رضوی خواهیم بود از همین رو برنامه‌های متنوع ویژه‌ای برای میزبانی هر چه شایسته‌تر از زائران و مجاوران در این ایام تدارک دیده شده است.

وی افزود: امسال برنامه‌های نوروزی ۱۴۰۲ حرم مطهر رضوی با شعار محوری «زیارت، خانواده و همدلی» تدارک و برنامه‌ریزی شده است؛ برنامه‌های امسال با هدف فراهم آوردن زیارت مطلوب برای زائران و نهادینه کردن زیارت متعالی تهیه و تدارک دیده شده است و امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولاتی غنی و روزآمد، محتوای فرهنگی زائران را فراهم آوریم.

طالبی بیان کرد: همدلی، انسجام اسلامی، اتحاد ملی و کمک به هم نوع در ایامی که شاید بسیاری از افراد، نیاز به حمایت داشته باشند، از نکات قابل توجهی است که سعی شده در برنامه‌های امسال در مجموعه آستان قدس رضوی، استان و ملی اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.