وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خبر انتشار فیلم‌های مستهجن در مدارس را تأیید نکرد گفت: من چنین فیلمی را ندیده‌ام.

چندی قبل برخی رسانه‌های خارجی در خبری از انتشار ویدیوهای مستهجن در مدارس خبر داده بودند. این رسانه‌ها این طور بیان کردند که معلمان با هدف ترساندن دانش آموزان از بی حجابی تصمیم گرفتند چنین فیلم‌هایی را در کلاس و برای دانش آموزان نمایش دهند.
علی رغم این که انتشار خبر پخش فیلم‌های مستهجن در مدارس از همان ابتدا چندان مورد قبول مخاطبان واقع نشد با این حال خبرنگاران صحت این خبر را از مسئولان امر پیگیری کردند.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا خبر انتشار فیلم‌های مستهجن را تأیید می‌کنید؛ گفت: من چنین فیلمی را ندیده‌ام.
الماسی سرپرست دفتر وزارتی آموزش و پرورش هم این موضوع را در حضور خبرنگاران از مدیران کل آموزش و پرورش استان‌هایی که در خبرها آمده بود که فیلم‌هایی را در مدارس خود منتشر کرده‌اند؛ جویا شد که چنین موضوعی تکذیب شد.
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بر همین اساس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:
در پی انتشار اخباری مبنی بر نمایش فیلم نامتعارف در یکی از مدارس تابعه شهرستان‌های استان تهران با پیگیری‌های به عمل آمده هر گونه نمایش فیلم نامتعارف در مدارس تابعه از اساس تکذیب می‌گردد.
مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این‌باره گفته است: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده خبر منتشره از اساس کذب است.
 
برچسب ها: مدارس ، فیلم در مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار