کشف ۱۶۰۰ قبضه اسلحه در آذربایجان غربی

رییس پلیس امنیت آذربایجان غربی گفت: امسال ۱۶۰۰ قبضه سلاح کشف و ۴۰۰ نفر قاچاقچی اسلحه در استان دستگیر شدند.

 رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای مستمر ۱۰ طرح ویژه مقابله با اراذل و اوباش در این استان گفت: در این ارتباط امسال ۲۷۰ نفر دستگیر شدند  که بیشترین دستگیری‌ها در این حوزه مربوط به مرکز استان بوده است.

سرهنگ محمد علی حق وردیان اضافه کرد: فقط در یک پرونده زورگیری و شرارت، ۱۰ نفر دستگیر و ۱۰۰ میلیارد تومان اموال از این افراد کشف شده است.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از اجرای طرح برخورد با قاچاق سلاح و مهمات در استان نیز خبر داد و گفت: در این راستا یک‌هزار و ۶۰۰ قبضه سلاح کشف و ۴۰۰ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ حق وردیان ادامه داد: همچنین امسال ۱۶ شبکه قاچاق انسان کشف و ضمن‌توقیف ۱۳۸ دستگاه خودرو، ۴۸ نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات در مرز‌ها از جمله مهمترین اقدامات پلیس امنیت عمومی به شمار می‌رود، گفت: ۱۵۲ هزار گذرنامه امسال در استان صادر شده و فقط در اربعین در مرز تمرچین، برای ۷۷ هزار نفر خدمات در زمان ورود و خروج ارائه کردیم.

سرهنگ حق وردیان تاکید کرد: البته امسال با اقدامات کنترلی خوب صورت گرفته، سه نفر قاتل که در حال خروج از مرز بودند با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر و تحویل پلیس آگاهی شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی یادآور شد: در سال جاری یک هزار و ۸۵۶ مورد بررسی صفحات و شبکه‌های اجتماعی را داشتیم که منجر به برخورد با یک هزار و ۶۰۰ تخلف شد.

سرهنگ حق وردیان با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص مدیریت چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: در هفته‌های اخیر، ۸۵۳ هزار مورد کشفیات مواد محترقه در استان داشتیم و علاوه بر آن، سه انبار در این خصوص کشف و ضمن متلاشی شدن ۲ شبکه، چهار دستگاه خودرو هم توقیف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.