مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: آمار بالای حوادث رانندگی در سطح محور‌های استان،کاهش فوتی‌های حوادث جاده‌های استان نیازمند مدیریت و باور همگانی است.

 کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در کمیته امور آموزش مدیریت بحران استان با اشاره به شرایط جغرافیایی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی، استانی جوان با گسل‌هایی ناآرام بوده که می‌تواند هر لحظه بحران و یا حادثه‌ای بزرگ را خلق کند.

 او بر ضرورت توسعه و استمرار آموزش همگانی برای مدیریت بحران‌ تاکید کرد و افزود: آموزش عامل اصلی و محوری در کاهش تلفات جانی و مالی در حوادث مختلف طبیعی و غیرطبیعی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی همچنین با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط پیش رو باید حوادث و بحران جدی گرفته شود، اظهار کرد: همچنین این شرایط بر اهمیت آموزش‌های امداد و نجات و تمرین و تکرار برنامه‌های آموزشی می‌افزاید.

کاوسی با بیان اینکه آموزش‌ها باید به تغییر رفتار منجر شود، بیان کرد: متاسفانه امروزه بسیاری از مصدومین حوادث در دنیا و کشور ناشی از ترس و فرار در زمان بحران‌هایی اعم از زلزله است.

او با اشاره به آمار بالای حوادث رانندگی در سطح محور‌های استان، ادامه داد: کاهش فوتی‌های حوادث جاده‌های استان نیازمند مدیریت و باور همگانی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواستار ارائه تشدید آموزش‌های ایمنی و امدادی برای پیشگیری از حوادث شد و گفت: در جمعیت هلال احمر با همکاری معاونان و روسای شعب استان با حداکثر توان و ظرفیت برای خدمت رسانی در ایام نوروز پای کار هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.