سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت گفت: هر سال حدود یک تا ۱.۵ میلیون کارت سوخت در جایگاه‌های سوخت جا می‌ماند که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید آن‌ها را به مردم بازگرداند.

آقای نواز درباره بازگرداندن کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها به مردم گفت: ما فقط موضوع بازگرداندن کارت سوخت جامانده را از اخبار شنیده ایم اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی با انتقاد از این که مسئولان مربوطه برای اجرای چنین طرح هایی، با جایگاه داران مشورت نمی‌کنند، افزود: هر سامانه یا خدمتی برای مردم در این حوزه باشد، با نقش آفرینی جایگاه‌های سوخت و مجموعه صنفی آن‌ها صورت می‌گیرد. نگاه‌های تک بعدی و یک طرفه، طرح‌ها را به سر انجام نمی‌رساند.

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور گفت: هر سال حدود ۱ تا ۱ و نیم میلیون کارت سوخت در جایگاه‌های سوخت جا می‌ماند و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، به جای بازگرداندن آن‌ها به مردم، کارت‌ها را بعد از مدتی که مالک به سراغ آن نرفت، باطل می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
متاسفانه من۱سالونیم پیش کارتم رادرمحله پاسداران تهران درپمپ بنزین گم جاگزاشتم وبعدازبیست روزوقتی مراجعه کردم گفتن کارتت نیست درحالی که دروغ مبگعتن وکارتم راندادن والانباگذشت ۱سال وتقاضای کارت مجددازپست به شرکت ملی نفت منوپاس میدن وهیچکس جوابگونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
کلک مرغابی؟ قضیه گرانی بنزین است دارند زمینه سازی میکنند، اگر هزارتومان بحقوق کارگرانی که حقشان است درفکرندچطور صدهزارتومان ازجیب ملت بکشندبیرون
Netherlands
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
باید عین عابر بانک دستگاه سوت بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
درسته
آخرین اخبار