مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: سرقت سازه‌های نوری و سیم و کابل و المان‌های شهری از چالش‌های این سازمان به شمار می‌رود.

علیرضا منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: سرقت تجهیزات و سازه‌های نوری این سازمان که با هدف زیباسازی شهر در نقاط مختلف نصب می‌شوند به جلوه بصری شهر آسیب وارد می‌کند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون به دلیل سرقت‌های که قبلاً صورت گرفته بسیاری از سازه‌های سطح شهر خاموش شده است و ما در حال پیگیری هستیم تا این سازه‌ها دوباره روشن شوند.

این مسوول شهرداری قزوین گفت: برای پیشگیری از سرقت‌های یاد شده، شرکت برق نیز تغییراتی در سیستم‌های روشنی ایجاد کرده و کابل‌های زمینی را به هوایی تبدیل کرده است.

منجم تصریح کرد: با توجه به قرارگیری در آستانه نوروز برخی از سازه‌های نوری در بلوار آیت الله بهشتی و بلوار مدرس از جنوب به شمال روشن شده است.

این مسوول هزینه خرید و ایمن سازی این سازه‌ها را بسیار سنگین دانست و افزود: طی ۶ ماهه اخیر بیش از یک میلیارد تومان سرقت در محور‌های مختلف شهر داشتیم که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و نیروی انتظامی نیز پیگیر این موضوع است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به پاکسازی فضای شهر خاطرنشان کرد: همچنین در ۶ ماه اخیر به لحاظ دید بصری شهر وضعیت خوبی ندارد و نیاز به پاکسازی داریم که این موضوع بعد از چهارشنبه سوری انجام خواهد شد.

منجم یادآور شد: رنگ آمیزی و پاکسازی ۳۰ هزار مترمربع در سطح شهر و اجرای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع نقاشی دیواری تا نوروز ۱۴۰۲ در دستور کار سازمان زیباسازی شهرداری قزوین قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.