سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اعتمادسازی با خدمت صادقانه و بی منت به مردم و در میدان عمل حضور داشتن حاصل می شود.

  روابط‌عمومی استانداری؛ رضا شریفی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: دو نکته پرتکرار در این فرمایشات وجود دارد و آن دو اعتماد سازی و امیدآفرینی است.

وی ادامه داد: اعتمادسازی و امیدآفرینی در جامعه محقق نمی شود مگر با سرلوحه قرار دادن دو امر مهم جهاد خدمت و جهاد تبیین به آن دست یابیم.

شریفی با اشاره به اینکه مخاطب جهاد تبیین ما مسئولان هستیم، تصریح کرد: اعتمادسازی با خدمت صادقانه و بی منت به مردم و در میدان عمل حضور داشتن حاصل می شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر شاهد انسجام بین مدیران مجموعه استانداری و شتاب دهی و چابک سازی در انجام کارها هستیم و امیدوارم به زودی شاهد بالفعل شدن پتانسیل‌های موجود در استان باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امیدوارم با همراهی و همکاری همه مسئولان و علی الخصوص سازمان های خدمات رسان شاهد عملیاتی شدن جهاد خدمت و جهاد تبیین در لین استان باشیم.

شریفی بیان داشت: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت دانشی و علمی کارها در حل مسائل را دارد.

وی با اشاره به عملیات معکوس دشمن تاکید کرد: نیازها و ضرورت های استان باید اولویت بندی شود؛ مسائل حوزه های فرهنگی و اجتماعی، ظرفیت‌های قومی و مذهبی و توانمندی هایی که در استان وجود دارد، بایستی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری گفت: مردم سیستان و بلوچستان شایسته خدمت هستند و لازم است؛ مسئولان در عرصه خدمت رسانی به این مردم با وحدت و انسجام عمل کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار