استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر حفظ انسجام و همگرایی بین مدیران بخش های مختلف گفت: تمامی مسئولان با نیروهای جوان و دانشگاهی همفکری و هم افزایی داشته باشند و نشست های اندیشه ورزی با جوانان را راه اندازی کنند.

محمد کرمی  در نشست تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: القای محرومیت به استان سیستان و بلوچستان سبب ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و به خصوص جوانان می‌شود.

وی افزود: نیروی انسانی؛ جوان، خلاق، مومن و متفکر از ظرفیت‌های اصلی این استان است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تسریع در روند احداث کریدور شمال ـ جنوب، اظهار کرد: با افتتاح بازارچه مرزی با همکاری کشورهای همسایه و افزایش مبادلات مرزی شاهد رشد تجارت برون مرزی خواهیم بود.

وی اذعان کرد: با توجه به ظرفیت موجود و برنامه‌ ریزی های صورت گرفته جهت افزایش تولیدات محصولات کشاورزی از جمله موز در آینده جزو صادر کنندگان این محصولات خواهیم بود.

کرمی تصریح کرد: ایرانشهر از شریان های اصلی ارتباطی است که ظرفیت مهمی در رشد و توسعه منطقه دارد.

وی با اشاره به رویکرد موجود مبنی بر ایجاد تغییرات درراستای پیشرفت استان بیان کرد: کوتاهی در انجام مسئولیت‌ها از هیچ کدام از دستگاه‌های اجرایی پذیرفته نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم که با استفاده از حربه‌هایی مانند شکستن اراده‌ها و ایجاد یأس و ناامیدی سعی در پشبرد اهداف شوم خود دارند.

وی افزود: با اتحاد و همدلی در همه کارها و حتی مسائل اقتصادی و استفاده از ظرفیت سرمایه‌های کوچک می‌توانیم به موفقیت دست یابیم.

 در این نشست؛ با حضور محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان از زحمات و تلاش های علی شعبانی، فرماندار قبلی ایرانشهر قدردانی و مهرداد جهاندیده به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

همچنین در این جلسه احمدرضا هاشم‌زهی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تودیع و جان محمد دینارزهی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری معارفه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.