مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ما آماده ایم با حمایت‌های شهرستان جهت توسعه علمی، فرهنگی، تمام نقاط سرخس را پوشش دیجیتالی دهیم .

 قاضی زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  گفت: قره قیطان، کاریزک، پد‌ها تنها سه روستایی که، فاقد پوشش دیجیتالی در  سرخس هستند که انشاالله با پیگیری مسئولین شهرستان این سه روستا هم از این فناوری و پوشش دیجیتالی برخوردار خواهد شد.

تقوایی رئیس واحد فناوری و اطلاعات و ارتباطات پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس گفت: این پروژه در انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مابین شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و صداوسیمای خراسان رضوی مبنی بر اختصاص فضای مناسب، دکل مخابراتی و تأمین برق پایدار و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است

او افزود: با راه‌اندازی این ایستگاه فرستنده، کلیه خانواده‌های  سرخس و روستا‌های پیرامون قابلیت دریافت شبکه‌های دیجیتال صداوسیما با کیفیت استاندارد را خواهند داشت.

 رئیس واحد فناوری و اطلاعات و ارتباطات پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس ادامه داد : زیرساخت‌ها به نحوی پیش‌بینی شده است که در آینده نزدیک قابلیت توسعه و ارتقا را نیز خواهد داشت. با اجرای این پروژه پوشش شبکه‌های صداوسیما در منطقه به صددرصد رسیده و نوسان و قطعی شبکه‌ها تلویزیونی که همواره از مشکلات مردم این شهرستان بوده برطرف گردیده است.

تقوایی بیان کرد: همشهریان گرامی می‌توانند با کانال یابی مجدد و انجام تنظیمات بر روی کانال‌های ۳۲ و ۳۸، کلیه شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال را با کیفیت مطلوب دریافت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.