شهردار مهاباد گفت: معوقات ۷ ماهه کارکنان خدمات شهرداری و پاکبانان این شهر در راستای تکریم و قدردانی از تلاش این مجموعه پرداخت شد.

بابک رستم پور شهردار مهاباد در حاشیه آیین قدردانی از پاکبانان مهاباد که به مناسبت روز پاکبان برگزار شد، گفت: با تلاش مجموعه شورا و همچنین کمک دولت در پرداخت برخی از عوارض به شهرداری توانستیم ۷ ماه از حقوق و پاداش مجموعه خدمات شهرداری پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: پرداخت به موقع و مرتب حقوق در سال آینده جزء اولویت‌های اصلی شهرداری بوده و پاکبانان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

شهردار مهاباد با قدردانی از فعالیت‌های عمرانی و زیباسازی مهاباد گفت: با انجام مسئولیت خطیر جمع آوری، حمل و دفن زباله و رفت و روب روزانه فضای شهری، تخلیه سپتیک، جمع آوری نخاله، تعمیرات سرویس‌های بهداشتی، آبخوری‌ها و نظافت پارک‌ها و فضای شهر، زندگی برای شهروندان در شهر دلنشین‌تر شده است.

فرماندار مهاباد هم در این مراسم گفت: چرخ سازندگی و بالندگی کشور با دست‌های پرتوان کارگران به‌عنوان نیروی کار خلاق و به تعبیر رهبر معظم انقلاب سربازان اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

حسن عباسی فرماندار مهاباد ضمن قدردانی از پرداخت به موقع حقوق این نیرو‌ها افزود: رعایت حقوق قانونی کارگران از جمله پاکبانان سرلوحه امور نظارتی و سیاست‌گذاری شهرداری بوده و تامین معیشت و رعایت حقوق قانونی آن‌ها یکی از سیاست‌های آن مجموعه باشد.

در پایان این مراسم از ۱۸۰ پاکبان مناطق مختلف شهر به پاس تلاش یکساله در نظافت و تنظیف سطح شهر در دوران مختلف از جمله اعتراضات و حوداث طبیعی از جمله سیل قدردانی به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.