همزمان با نیمه شعبان پنج طرح آموزشی و ورزشی با اعتبار بیش از ۱۵۲ میلیارد ریال در شهرستان شادگان استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

 خلیل صالح زاده فرماندار شادگان در آیین راه اندازی این طرح‌ها گفت: سالن چند منظوره ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در شهرک شهید منتظری شامل زمین ساحلی ۲ منظوره (فوتبال و والیبال) و کلاس درس تربیت بدنی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های استانی افتتاح شد و دانش‌آموزان از این پروژه ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

او  افزود: مدرسه ۶ کلاسه شهید اندرزگو شهرک شهید منتظری نیز به گستره دو هزار و ۵۰ متر مربع و با ۸۰۰ متر مربع زیربنای آموزشی و اعتبار ۸۵ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های ملی و کمک‌های وزارت نفت احداث و تکمیل شد.

فرماندار شادگان به احداث آموزشگاه شهید پاسدار عبدالحسین مجدمی مقدم در روستای مسیر بخش مرکزی شهرستان شادگان اشاره کرد و گفت: گستره این مدرسه یک هزار متر مربع است که با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های ملی و کمک‌های وزارت نفت بهره‌برداری شد.
آقای صالح زاده افزود: همچنین زمین فوتسال ساحلی مجتمع ورزشی ولایت در ابعاد ۳۵ در ۲۰ به گستره ۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال احداث شد که در اختیار دانش‌آموزان و ورزشکاران قرار می‌گیرد.

اوگفت: کلاس درس تربیت بدنی دانش‌آموزان دبستان شهید مدنی روستای بدرانی نیز به منظور ارائه آموزش‌های ورزشی و ارتقای سلامت دانش‌آموزان به گستره ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار