فرماندار شهرستان چرام گفت:در جلسه ستاد خدمات سفر با هدف خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ۱۰ کمیته ستاد سفر این شهرستان تشکیل شد.

در آستانه نوروز ۱۴۰۲ جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان چرام با حضور برخی مسئولان استانی و شهرستانی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
 
فرماندار شهرستان چرام در این جلسه گفت: زیر ساخته‌های گردشگری برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان فراهم شده است.
 
عبدالرحمان توفیقیان از تشکیل کمیته‌های دهگانه برای برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و افزود: وظایف دستگاه‌های عضو این کمیته‌ها مشخص و به مسئولان این دستگاه‌ها اعلام شده است.
 
توفیقیان با بیان اینکه حفاری و کنده کاری دستگاه‌های خدمات رسان در معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها تا پایان تعطیلات نوروز ممنوع است اضافه کرد: برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی ۵ مدرسه در شهر چرام پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی نیز ایستگاه‌های سلامت در مراکز گردشگری بویژه در باغ چشمه بلقیس چرام و اردوگاه گردشگری امامزاده حمزه (ع)در بخش سرفاریاب برپا می‌شود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه گفت: کمپینگ گردشگری چشمه بلقیس چرام با هدف خدمات دهی بهتر به مسافران نوروزی به بخش خصوصی واگذار شده است.
 
سعید طالب پور افزود: با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی جشن نوروزی در ایام نوروز در باغ چشمه بلقیس چرام برگزار می‌شود.
 
طالبی پور اضافه کرد: با توجه به وجود قابلیت‌های گردشگری روستایی در روستا‌های شهرستان چرام دولت از هرگونه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری روستایی این شهرستان حمایت می‌کند.

وی از اختصاص تسهیلات بانکی برای توسعه بوم گردی در روستا‌های شهرستان چرام خبر داد و گفت: به همین منظور ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای توسعه بوم گردی در روستای دره آخوند سادات امام زاده علی (ع) در بخش سرفاریاب اختصاص داده شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.