در آستانه فرارسیدن سال جدید نمایشگاه بهاره کوهبنان با حضور مسئولان افتتاح شد.

نمایشگاه بهاره شهر کوهبنان با حضور مسئولان در محل نمایشگاه دائمی شهرستان افتتاح شد و تا پایان روز ۲۶ اسفند ماه جاری پذیرای علاقه‌مندان است.

مجید توکلی در آیین گشایش نمایشگاه فروش بهاره کوهبنان اظهار داشت: این نمایشگاه با ۴۵ غرفه در مرکز شهرستان افتتاح شده است.

توکلی بیان کرد: غرفه‌های ایجاد شده در این نمایشگاه شامل مواد غذایی، کیف و کفش، لوازم خانگی، محصولات بهداشتی، صنایع دستی، لوازم خانگی، البسه و پوشاک و ... است.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: فعالیت نمایشگاه بهاره کوهبنان از امروز آغاز شده و به مدت ۱۰ روز در شهرستان آماده ارائه خدمات به مردم است و در این نمایشگاه کالا‌ها به طور مستقیم عرضه می‌شوند و قیمت آن نسبت به قیمت بازار از تخفیف بیش از ۱۰ درصد برخوردار است.

او افزود: نمایشگاه بهاره عرضه کالا و خدمات کوهبنان در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۵ تا ۲۲ آماده پذیرش علاقمندان است.

این مسئول از مردم شهرستان کوهبنان خواست از نمایشگاه بهاره کالا و خدمات بازدید کرده و اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

توکلی گفت: چند غرفه در نمایشگاه مذکور از محصولات مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی راه‌اندازی شده است تا در غرفه‌های مذکور تولیدات کارگاه‌های مشاغل خانگی مددجویان به صورت مستقیم عرضه شود.

فرماندار کوهبنان بیان کرد: کارشناسان قیمت گذاری بر کالا‌ها را بر عهده دارند و بازرسان اصناف نیز بر روند توزیع کالا‌ها نظارت می‌کنند و یک گروه ویژه بازرسی در نمایشگاه استقرار دارد تا به شکایات احتمالی مردمی رسیدگی کند.

لازم به ذکر است نمایشگاه فروش بهاره کوهبنان با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری و ستاد تنظیم بازار، رئیس و هیئت مدیره مجمع امور صنفی در این شهر افتتاح شد.

برچسب ها: نمایشگاه ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار