شهردار بوشهر گفت: برای خدمات دهی شایسته به مسافران سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های عمومی شهر مورد ساماندهی مطلوبی قرار گرفتند.

حسین حیدری صبح سه شنبه در نشست تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بوشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه بوشهر از مقصدهای اصلی مسافران نوروزی است در همین راستا از چندین ماه قبل نشست‌های تسهیل سفرهای نوروزی برگزار و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: شهرداری بوشهر بر اساس برنامه ریزی انجام شده کمپ‌های خود را مشخص کرده و ظرف چند روز مانده به سال نو آنها را اختیار مسافران خواهد گذاشت.

حیدری ادامه داد: همچنین برای خدمات دهی شایسته به مسافران سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های عمومی شهر مورد ساماندهی مطلوبی قرار گرفتند.

وی افزود: در ارتباط با هدایت و راهنمایی مسافران نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

شهردار بوشهر عنوان کرد: ضمن تشکر از تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط با تسهیلات سفرها مانند میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پلیس راهور، نیروی انتظامی و مرزبانی. راه و ترابری و هلال احمر درخواست می‌شود همچون ادوار گذشته تعامل و همراهی لازم را با مجموعه شهرداری داشته باشند.

وی گفت: هدف نهایی شهرداری بوشهر از اقدامات شهرداری بوشهر سفری خاطره انگیز و آسوده خاطر به شهر اولین‌ها است که در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

حیدری افزود: بندر بوشهر جاذبه‌های تفریحی متنوعی شامل بافت تاریخی، ساحل نیلگون خلیج فارس و موزه‌های تاریخی، پزشکی و مردم شناسی دارد که بدون تردید می‌تواند منجر به جذب شمار قابل توجهی از گردشگران جنوب کشور شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.