به دستور استاندار آذربایجان غربی اجرای راهبرد نظارت‌های میدانی از دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی اغاز شد.

 استانداری آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، سند تحول دولت مردمی، تاکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ضرورت توجه به سه راهبرد عدالت، رضایت و بهره وری در بین دستگاه‌های اجرایی، در گام نخست از اجرای راهبرد نظارت‌های میدانی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی، مردم شریف استان می‌توانند مسائل و مشکلات خود در خصوص عملکرد بانک کشاورزی را  به بازرسین استانداری مستقر در این بانک ارائه کنند.

برپایه این اطلاعیه، مردم آذربایجان غربی می توانند به مدت یک هفته از زمان انتشار این اطلاعیه شکایات ونظرات خود را با سامانه ارتباط مردم و دولت ۱۱۱ در میان گذاشته و یا با حضور در بانک کشاورزی استان به آدرس ارومیه- خیابان کاشانی- پلاک ۱۱۴ و اداره کل بازرسی استانداری نسبت به ارائه و ثبت شکایت و مسائل خود اقدام نمایند.

روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد: به اطلاع مردم شریف و نجیب آذربایجان غربی می‌رساند که دولت مردمی نسبت به ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی با سیاست شفافیت برای مردم، رضایتمندی مردم و پیگیری مطالبات مردم در راستای مردم‌محوری به صورت جهادی و بدون مماشات عمل خواهد کرد؛ لذا انتظار می‌رود تا مردم در تعاملی فراگیر با شماره تماس ۱۱۱ خدمتگزاران خود را در این مسیر یاری کنند.

در راستای اجرای طرح راهبرد نظارت میدانی که توسط استاندار آذربایجان غربی ابلاغ شده است، تیمی متشکل از بازرسی استانداری به همراه سایر دستگاه‌های نظارتی، به منظور بررسی عملکرد بانک کشاورزی در این مجموعه مستقر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.