ابراهیمی گفت: تدابیر لازم در خصوص توصیه‌های بهداشتی، پزشکی و ایمنی به مدارس ارائه شده است.

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه موارد بدحالی دانش‌آموزان آذر امسال در یکی از استان‌ها مشاهده شد و نام آن را مسمومیت گذاشتند گفت: در استان اصفهان نیز در روز‌های اخیر چند مورد بوده مشاهده شده که ارتباط قطعی با مسمومیت نداشته است.


او ادامه داد: در دو مدرسه با شیطنت دانش‌آموزانی، اسپری فلفل منتشر شد که سوزش چشم و مشکلات تنفسی به صورت مقطعی ایجاد کرد یا در مدرسه‌ای دیگر آتشی حوالی مدرسه روشن شده و روی آن ماده‌ای انداخته شده بود که دود آن به مدرسه کشیده شده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان نزد اولیا مدارس امانت هستند و سلامت تک تک آن‌ها مهم است گفت: مدیران مدرس باید طوری عمل کنند که امنیت روحی و روانی خانواده‌ها دچار مشکل نشود؛ توصیه‌های بهداشتی، پزشکی و ایمنی هم در جلسات مختلفی به همکاران ارائه شده است.


ابراهیمی با اشاره به اینکه مدارس روال عادی را می‌گذرانند و به عنوان مثال بیش از ۱۴۰۰ جشن به مناسبت میلاد امام‌زمان (عج) در حال اجراست از خانواده‌ها خواست اسیر فضاسازی روانی دشمن نشوند و با مدارس برای آرامش‌بخشی به دانش‌آموزان و ترکیبات به حضور در کلاس همراهی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.