سرپرست سازمان آتش نشانی شیراز از آتش سوزی در طبقه دوم ساختمان اداری فرودگاه شیراز خبر داد.

عیدی پور سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به آتش سوزی در طبقه دوم فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز بخش پرواز‌های خارجی، اظهار کرد: بعد از ظهر امروز در ساعت ۱۹ و ۳۶ دقیقه با اعلام گزارشی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در فرودگاه شیراز، تیم‌های عملیات آتش نشانی از  ایستگاه‌های ۱۳، ۱۰، ۷، ۱۲ و ۳ با ۶ خودرو عملیاتی برای عملیات اطفا و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از رسیدن نیروهای آتش نشانی و بررسی های صورت گرفته، مشخص می شود که حریق در طبقه دوم یک ساختمان اداری ۳ طبقه در فرودگاه شیراز اتفاق اتفاده و تعدادی از کارکنان در طبقات فوقانی حبس شده اند. 

عیدی پور با بیان اینکه تیم های عملیاتی اطفای حریق نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کرده و آتش تحت کنترل قرار گرفت، افزود: به علت حجم زیاد دود در طبقه ۲ و ۳ ساختمان، ۳  نفر از کارکنان امکان خروج را نداشتند که با کمک نیروهای آتش نشانی در صحت و سلامت به محل ایمن و خارج از ساختمان انتقال داده می شوند. 

او با بیان اینکه این حادثه، صدمات جانی نداشت، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی در پایان اقدام به تهویه و تخلیه دود کردند. 

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس نیز بیان کرد: اتصال جزئی در کابل برق دبیرخانه ساختمان اداری فرودگاه شیراز منجر به ایجاد دود شد، اما هیچ خللی در فعالیت‌های فرودگاهی و خدمت‌رسانی به مسافران و پرواز‌ها وارد نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
خداقوت به آتش نشانان