با حضور جمعی از مسئولان نخستین نمایشگاه فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گشایش یافت.

نخستین نمایشگاه فضای مجازی استان با حضور فرمانده سپاه فتح استان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ، ریاست دانشگاه یاسوج و جمعی دیگر از مسئولان در بلوار پاسداران، جنب معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج افتتاح شد.

این نمایشگاه در بخش‌های سواد رسانه‌ای، رسانه‌های دیجیتال، تولید محتوا، سکو‌های ارائه‌دهنده خدمات و استارتاپ‌ها، تجارت و بازرگانی، فرهنگ و هنر، خدمات برگزار شده و صاحبان کسب و کار اینترنتی در زمینه‌های مختلف می‌توانند محصولات و خدمات خود را در این نمایشگاه مجازی به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه از ۱۴ لغایت ۱۷ اسفندماه جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ عصر با حضور دستگاه‌های مختلف و نقش‌آفرین در حوزه فضای مجازی و آخرین تولیدات و دستاورد‌های آنان برگزار شده است.

علاقمندان برای بازید از این نمایشگاه می‌توانند به آدرس یاسوج، بلوار پاسداران، روبروی گلستان ۱۱، جنب ساختمان معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج مراجعه کنند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صدا و سیما، پلیس فتا، سازمان تبلیغات اسلامی، فضای مجازی سپاه فتح و مرکز آفرینش‌های هنری بسیج از ادارات و نهاد‌هایی هستند که تولیدات و دستاورد‌های فضای مجازی خود را در این نمایشگاه ارائه داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.