پلیس اسپانیا یک باند چندملیتی که عمدتاً از اتباع اوکراینی تشکیل شده بود و از از پناهندگان ثروتمند اوکراینی سرقت می‌کرد را منهدم کرد.

نیروی پلیس مدنی گاردیا اسپانیا اعلام کرد که مجریان قانون یک باند چندملیتی متخصص در سرقت از پناهندگان ثروتمند اوکراینی را منهدم کرده است.

به گزارش راشاتودی، مقامات در بیانیه‌ای گفتند که این باند عمدتاً از اتباع اوکراینی تشکیل شده بود، سارقان در دزدی از قربانیان تخصص داشتند، زیرا آن‌ها (پناهندگان اوکراینی) معمولاً تمام پس انداز و اشیاء قیمتی خود را به همراه دارند.

پلیس ۱۰ مظنون را دستگیر کرده و از آن‌ها پول نقد، اشیاء قیمتی و اسلحه کشف و ضبط کرده است. این باند جنایتکار تابستان گذشته پس از انتشار اولین گزارش‌ها مبنی بر سرقت از خانه‌های پناهجویان اوکراینی در سواحل مدیترانه اسپانیا در استان‌های شرقی آلیکانته و مورسیا، در رصد مجریان قانون قرار گرفت.

روش کاراین  گروه شامل برنامه‌ریزی دقیق و مطالعه روال روزانه قربانیان احتمالی بود تا اطمینان حاصل شود که هیچ‌کس در طول حمله در خانه نیست. مظنونان سپس از قفل و ابزار‌های دیگر برای نفوذ به خانه‌هایی که کسی داخل آن‌ها نبود، «بدون ایجاد خسارت و برجای گذاشتن هیچ ردی از خود» استفاده می‌کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
ناشناس
۰۶:۲۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
اوکراینی = ذلیل شده توسط آمریکا
آخرین اخبار