خیامی گفت:نمایشگاه رصتا متنوع بود و من به عنوان یک بازدیدکننده و کارشناس ساده، فکر نمی‌کردم تا این حد از این نمایشگاه استقبال شود.

عبدالکریم خیامی رئیس مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیما در بازدید از نمایشگاه رصتا گفت: آغاز نوآوری‌ها همیشه دشوار است، زیرا ایستایی دارد که گروه علاقمند و مصمم می‌خواهد. این اتفاق افتاده و گام اول برداشته شده است، اما در گام اول نباید خیلی وارد بُعد ارزیابی شد. اولین بار است که در ایران چنین اتفاقی می‌افتد و من آن را اتفاق مبارکی می‌دانم. به نظر من باید از همه کسانی که این نمایشگاه را برگزار کردند و تمامی غرفه‌داران که پرانرژی در نمایشگاه حضور داشتند تقدیر به عمل آورد.

او همچنین افزود: نمایشگاه متنوعی بود و من به عنوان یک بازدیدکننده و کارشناس ساده، فکر نمی‌کردم تا این حد از این نمایشگاه استقبال شود. این نشان دهنده این است که ما ظرفیت‌های خاموش فراوانی داریم که آن‌ها را ندیدیم.

او در پایان گفت: باید برخی اهدافی که آشکارتر نیستند را هم در نظر بگیریم. یک هدف آشکار این است که پلتفرم‌ها و سکو‌های گوناگون دیجیتالی در عرصه تولید و توزیع محتوا، فیلم و انیمیشن خودشان را نشان دهند. اما این نمایشگاه کارکرد‌های پنهان هم داشت که آرام آرام خودش را نشان می‌دهد. برای نوبت‌های بعدی نیاز داریم که میزگرد‌هایی برای بخش کارشناسی، صاحب‌نظران و مسئولین برگزار کنیم تا هم بایکدیگر آشنا بشوند و هم حرفای همدیگر را بشنوند. این گفتگو‌ها می‌تواند برای جمهوری اسلامی ایران که در حوزه تنظیم‌گری فضای مجازی و فعالیت در این عرصه که جدید است و بسیاری از کشور‌های دنیا تجربیات خوبی دارند، تاثیر گذار باشد تا همه باهم از این مرحله تاسیسی عبور کنیم.

نمایشگاه رصتا، از ۱۱ تا ۱۴ اسفند از ساعت ۹ الی ۱۶، در سالن ۷ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار