معاون سیاسی فرماندار زرند گفت: اقدامات اساسی نسبت به رفع مشکلات مقبره شهدای گمنام در زرند تا قبل از فرارسیدن نوروز انجام شود.

محمد ایزدی معاون سیاسی فرماندار زرند به همراه مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کارشناس اداره مسکن و شهرسازی از ورودی‌های شهر زرند و محل استقرار ۴ کمپ اطلاع رسانی نوروزی بازدید کرد.

او پس ازبازدید محل آرامگاه شهدای گمنام در مسجد ابالفضل (ع) گفت: نباید فراموش کنیم که عزت امروز همه ما مرهون خون پاک شهدا و خصوصا شهدای گمنام است و با حضور هر پیکر مقدس در هر منطقه ای، شاهد تشعشع آثار معنویت هستیم و به تعبیر امام خمینی (ره): شهدا امام زادگان عشق هستند.

ایزدی با بیان اینکه مقبره شهدای گمنام باید متناسب با شان و منزلت این عزیزان باشد، بیان داشت: هر کاری که برای این اماکن انجام شود علاوه بر اجر اخروی که دارد، باعث می‌شود مسافران، رهگذران و گردشگران نیز از این فضا‌های معنوی نهایت بهره معنوی را ببرند و در همین رابطه انتظار داریم تلاش‌های جدی تری برای این منطقه صورت گیرد و اقدامات اساسی نسبت به رفع مشکلات تا قبل از فرا رسیدن نوروز انجام شود.

معاون سیاسی فرماندار در ادامه گفت: تاکید فرماندار این است که امسال نوروزی خاطره انگیز برای گردشگران بسازیم و اهمیت رضایتمندی گردشگران باید اولویت کاری دستگاه‌ها باشد.

محمد ایزدی در بازدید از ورودی میدان امام (ره)  و سطح شهر از تلاش‌های شهرداری برای زیباسازی شهر در آستانه نوروز تشکر کرد و در بازدید از  ورودی رفسنجان ـ زرند، نکاتی  برای بهبود این منطقه به دبیرستاد منتقل کرد. همچنین او در بازدید از یک مجموعه گردشگری، خواستار تسریع در رفع مشکلات این مجموعه شد. 

در این بازدید اسلامی، رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی زرند نیز گزارشی از فعالیت‌های دستگاه‌ها ارائه داد و گفت: خوشبختانه  در بین تمام دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند، همدلی و عشق برای خدمت وجود دارد و بسیاری از دستگاه‌ها هم از هم اکنون فعالیت‌های خود را شروع کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار