معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال در جیرفت خبر داد.

محمدعلی توکلی با بیان اینکه همه انبار‌ها و موجودی، ورودی و خروجی آن‌ها باید در سامانه جامع انبار‌ها ثبت شود، گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان با رصد انبار‌های حاشیه شهر موفق شدند، یک انبار لوازم خانگی و وسایل پلاستیکی را که در سامانه جامع انبار‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نیست را کشف کنند.

او افزود: ارزش کالا‌های کشف شده در این انبار ۴میلیارد و ۲۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که پرونده پس از تشکیل برای طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه سامانه جامع انبار‌ها برای ثبت انبار‌های مختلف طراحی و دسترسی به آن بسیار آسان است، بیان کرد: ثبت نکردن انبار در این سامانه به منزله احتکار تلقی خواهد و با مالک متخلف آن طبق قانون رفتار خواهد شد و اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با دارندگان انبار‌هایی که ثبت این سامانه نشده باشد طبق قانون رفتار خواهد کرد.

توکلی تصریح کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان و در شرایطی که کشور با تحریم‌های ظالمانه‌ای روبه رو است با هدف جلوگیری از احتکار اجناس به صورت مداوم در حال رصد بازار و انبار‌های مختلف در جنوب کرمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.