حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در هجدهمین سفر استانی خود فردا دوشنبه به اصفهان می آید.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رئیس قوه قضاییه به همراه اعضای شورای عالی قضایی فردا دوشنبه پانزدهم اسفند در سفری یک روزه مهمان مردم استان هستند.

 

او افزود: نخستین برنامه فردا نشست رئیس قوه قضاییه با صنعتگران، سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان اصفهانی است.

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، دیدار با گروه های مختلف مردم را برنامه دیگر حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در سفر به اصفهان اعلام و اضافه کرد: در این دیدار نمایندگان اقشار، مطالبات، مسائل و مشکلات استان را بیان می‌کنند و در ادامه دیدار با قضات و کارکنان قوه قضاییه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام جعفری افزود: حضور در شورای اداری همچنین تشکیل جلسه شورای قضایی برنامه های دیگر سفر رئیس عدلیه به اصفهان است و در کنار آنها نشست های صلح و سازش هم برگزار می‌شود.

 

به گفته او، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استانی دیدار با مردم و شنیدن مشکلات حقوقی، قضایی و مطالبات آنها از دستگاه قضایی است که با حضور معاون اول قوه قضاییه، رئیس دیوان عدالت  اداری کشور و مسئول ارتباطات مردمی ریاست قوه قضاییه ساعت ۸ صبح در محل ساختمان اداری سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ابتدای خیابان شهدای صفه اصفهان برگزار می‌شود.

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اضافه کرد: در شهرستان‌ها هم معاونان قوه قضاییه دیدار مردمی و دیدار با اعضا و کارکنان قضایی خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.