مدیرکل نظارت بر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در ایام نیمه شعبان و چراغ برات اتوبوسرانی فعالیت ۲۴ ساعته خواهد داشت.

مهدی امامی میبدی مدیرکل نظارت بر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در نظر داریم ایام نیمه شعبان، چراغ برات و نوروز، برنامه‌های ویژه جهت رفاه حال زائران و مجاوران داشته باشیم.

او افزود: اتوبوسرانی در این ایام فعالیت ۲۴ ساعته خواهد داشت، ضمن اینکه تعداد اتوبوس‌ها افزایش خواهد یافت تا حداکثر راندمان را داشته باشند، همچنین ضدعفونی اتوبوس‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل نظارت بر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد  ادامه داد: در حال پیگیری مجوز‌های لازم هستیم تا در روز اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲، خدمات رایگان در حوزه حمل و نقل شهری و قطار شهری به شهروندان و زائران ارائه شود.

امامی بیان کرد: همچنین قطار شهری در این ایام فعال و با حداکثر توان و کاهش سرفاصله زمانی در ایام پیک آماده ارائه خدمت به شهروندان و زائران خواهد بود.

او تصریح کرد: در تمام مکان‌های پایانه‌های مسافربری ضدعفونی انجام شده و از ارگان‌های مختلف، همچنین اتحادیه‌ها درخواست شده تا حضور فعال داشته باشند و همکاری لازم با سازمان پایانه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

امامی گفت: سازمان ترافیک شهری کنترل ترافیک به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهد بود و این فعالیت شامل کنترل ترافیک در مبادی ورودی و نقاط حادثه‌خیز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.