فرماندار ارومیه بر ضرورت آماده سازی هتل ها، مسافرخانه ها، مدارس، نمازخانه ها، پارک ها، مساجد و سالن‌های ورزشی جهت اسکان مهمان نوروزی تاکید کرد.

فرماندار شهرستان ارومیه در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان، با اشاره به وجود جاذبه‌های بکر و گردشگری شهرستان ارومیه بر ضرورت آماده سازی هتل ها، مسافرخانه ها، مدارس، نمازخانه ها، پارک ها، مساجد و سالن‌های ورزشی جهت اسکان مهمان نوروزی تاکید کرد و گفت: شهرداری ها، دهیاران و بخشداران نسبت به زیباسازی معابر، رنگ آمیزی بلوارها، فضاسازی شهر، پارک‌ها و معابر شهری و روستایی اقدام کنند.

غلامحسین عماری افزود: با توجه به مقارن شدن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان پیش بینی می‌شود سفر مهمان نوروزی به شهرستان زودتر آغاز شود و یا اینکه گردش در شهر بعد از افطار صورت گیرد، ضرورت دارد فضای شهرستان پیش از موعد مقرر آماده پذیرایی از مهمان نوروزی شود.

در این جلسه  مقرر شد کلیه دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط از جمله نیروی انتظامی، مدیریت بحران، هلال احمر، صنعت و معدن و تجارت و ... در ایام نوروز، ضمن آمادگی کامل، نسبت به انجام وظایف محوله بپردازند.

در ادامه هریک از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان به تشریح برنامه‌های پیش بینی شده خود پرداختند و تصمیمات لازم در خصوص اقدامات دستگاه‌های اجرائی و برنامه‌های ستاد اجرائی خدمات سفر در ایام نوروز ١۴٠٢ اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.