متکدیان در کرمانشاه از ۱۵ اسفند جمع‌آوری می‌شوند

شهردار کرمانشاه گفت : به منظور آماده سازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی، متکدیان در کرمانشاه از ۱۵ اسفند جمع‌آوری می‌شوند.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در نشست ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به آغاز برنامه‌های نوروزی شهرداری کرمانشاه، گفت : در این راستا نظافت، پاکسازی، رنگ آمیزی جداول و زیباسازی فضای شهری را آغاز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: راه اندازی کمپ‌های اسکان مسافرین در پارک‌های شهری همچون پارک شاهد و پارک شرقی را در نوروز پیش رو به مانند سال‌های گذشته خواهیم داشت.

شهردار کرمانشاه یادآورشد: سامانه ۱۳۷ شهرداری طی مدت ایام نوروز، آمادگی خواهد داشت تا برای راهنمایی گردشگران نوروزی فعال باشد و بعلاوه از طریق توزیع بروشور‌هایی به معرفی کرمانشاه خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی شهرداری به منظور جلوگیری از مخدوش شدن چهره شهر در ایام نوروز متوقف می‌شود، عنوان کرد: تلاش داریم تا پیش از ایام نوروز، آسفالت و ترمیم نوار‌های حفاری شده آب و فاضلاب را انجام دهیم.

نوروزی تصریح کرد: برنامه جمع آوری متکدیان کرمانشاه را از ۱۵ اسفند اجرایی خواهیم کرد تا چهره‌ای خوب از این شهر در ذهن گردشگران باقی بماند.

وی از تدارک اتوبوس‌های گردشگری برای برگزاری تور‌های رایگان هم در ایام نوروز خبر داد و گفت: اتوبوس‌های گردشگری شهرداری هر روز در محل اسکان مسافرین و میهمانان نوروزی در هتل‌ها و مدارس تعیین شده مستقر می‌شوند تا تور‌های رایگان کرمانشاه گردی را برای آن‌ها برگزار کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.