مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان گفت: اردوی راهیان نور دانشجویان استان همدان بهترین و مهم‌ترین فرصت برای تحقق جهاد تبیین خواهد بود.

حمید پورحسینی با بیان اینکه ۲۰ کاروان دانشجویی از دانشگاه‌های استان همدان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد افزود: طبق پیش بینی انجام شده بیش از ۲ هزار نفر در این اعزام شرکت خواهند کرد و این میزان ظرفیت برای اعزام نسبت به سال‌های گذشته افزایش ۳ در استان همدان برابری داشته است.

او از طرح یک روحانی و یک مداح در هر اتوبوس در این اردو نام برد و متذکر شد: در اردوی راهیان نور علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این دوره موضوع جهاد تبیین نیز توجه ویژه‌ای خواهد شد و می‌تواند همچون کارگاه‌های تخصصی جهاد تبیین عمل کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان تصریح کرد: راهیان نور دانشجویی می‌تواند رویکرد امید آفرینی در بین دانشجویان را افزایش دهد وبا دیدن مناطق جنگی و خاطرات شهدا بدانند انقلاب با چه خون‌هایی به اینجا رسیده است و به این موضوع واقف خواهند شد که انقلاب اسلامی و آرامش کنونی به راحتی به دست نیامده است.

پور حسینی با بیان اینکه اینگونه برنامه‌ها می‌تواند بین نسل جوان با شهدا ارتباط عمیقی برقرار کند و باعث می‌شود تا نسل جوان امروز با تقویت روحیه ایثار و شهادت در خود راه برون‌رفت از مشکلات را پیدا نمایند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم تاکید کردند، برای اینکه آینده‌ای روشن را ترسیم کنیم باید گذشته خود را بشناسیم و راهیان نور راهی برای شناخت گذشته و انتقال به نسل‌های آینده خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.