حسینی گفت: اساتید دانشگاه با روشنگری به افزایش بینش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در راستای خنثی سازی توطئه دشمنان تلاش کنند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در دیدار با اساتید و دانشگاهیان استان کردستان گفت: ارتباط تنگاتنگ با نخبگان و صاحبان اندیشه و فکر باعث غلبه بر مشکلات جامعه و توسعه کشور خواهد شد.

سید محمد حسینی با اشاره به تلاش مداوم دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، به تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای ضربه زدن به نظام اشاره کرد و گفت: امروز جنگ ترکیبی داریم و در این بین پای جنگ اقتصادی تمام عیار در میان است.

او به برخورد سلیقه‌ای اروپایی‌ها در حوزه سیاست خارجی و حقوق بشر با کشورمان اشاره کرد و گفت: از اساتید دانشگاه توقع داریم که با روشنگری همواره به افزایش بینش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در راستای خنثی سازی توطئه دشمنان تلاش کنند.

حسینی در ادامه دانشگاهیان را پیشتاز و طلایه دار حل مسائل در جامعه عنوان کرد و گفت: دولت پای کار است و با برنامه مدون در راستای حل مشکلات جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

استاندار کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه اختصاص ۱۷ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در سفر رئیس جمهور به استان نشان دهنده نگاه ویژه دولت به استان است، گفت: از این میزان تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه دشمنان نظام برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه تجربیات ۴۴ سال گذشته را بر علیه نظام پیاده کردند گفت: با اتحاد مردم این توطئه‌ها نقش برآب شد و گواه این مدعا افزایش ۱۰۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های قبل از کرونا بود.

او همچنین گفت: تاکنون ۵۰ درخواست سرمایه گذاری خارجی در استان مصوب شده و بسته‌های سرمایه گذاری آماده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.