آغاز عملیاتی طرح‌های اکتشاف معادن استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به آغاز عملیاتی طرح‌های اکتشاف معادن استان، از این رویداد به عنوان اتفاقی مهم و شیرین برای مردم استان نام برد و گفت : این طرح ها در استان اشتغال مولد و پایدار به دنبال دارد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در کارگروه تعامل ملی وزارت صمت و سازمان جنگلها و مراتع در استانداری، گفت : خوشبختانه هم افزایی و هم گرایی خوبی برای اجرای طرح های معدنی استان شکل گرفته که این موضوع نقش مهمی در توسعه و کمک به روند اشتغالزایی در استان خواهد داشت.

وی به صدور مجوزها و همکاری و همراهی شرکت ایمیدرو برای اجرای طرح های اکتشافی معادن در استان اشاره کرد و افزود: امیدواریم این هم افزایی و همکاری نزدیک بین استان کرمانشاه و شرکت ایمیدرو برای توسعه هر چه بیشتر تداوم داشته باشد و شاهد اشتغالزایی خوب و اثرگذار این بخش در استان باشیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: باید اجرای این طرح ها به عنوان الگویی برای بهره مندی مردم از اکتشافات تبدیل شود و این کار به نفع مردم روستاها و منطقه باشد و در این زمینه باید یک الگوی خوب مناسب شکل بگیرد.

وی بیان داشت: مدیران استان ارزش این هم گرایی و هم افزایی را می دانند و امکانات لازم را برای تسریع و تسهیل طرح آماده خواهند کرد و انشاءا... یک خیر و برکت خوبی برای مردم استان ایجاد خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای کشور به همراه داشت اما آنچه از همه مهم تر است، خودکفایی و خودباوری در کشور برای اجرای طرح های مهم و راهبردی است.

صحرایی با اشاره به دست اندازی کشورهای استعمارگر از جمله کشور انگلیس به معادن ایران در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به لطف خداوند و بواسطه پیروزی انقلاب اسلامی دست این کشورها در چپاول ثروت و معادن کشور قطع شد و این معادن در اختیار مردم ایران قرار گرفت که باید آنها از بهره برداری اکتشافات بهره مند شوند.

وی افزود: دیگر مانند گذشته کشورهای استعمارگر نیستند که ثروت مردم ایران را به یغما ببرند و قطعا اجرای این طرح های اکتشافی به نفع مردم و در راستای توسعه استان خواهد بود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: وجود نیروی انسانی توانمند و متخصص در کشور ثروتی بزرگتر و ارزشمندتر از ثروت معادن و ذخایرزمینی است که باید قدردان آنان باشیم و کشور با وجود چنین نیروهای ارزشمندی قطعا دارای آینده ای درخشان خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.