استاندار کرمانشاه:

اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه به خوبی تخصیص نیافته است

صحرایی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شده، اما تاکنون تخصیص خوبی صورت نگرفته که نیازمند پیگیری است.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تابستان امسال سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در قالب بیست و هشتمین سفر استانی انجام گرفت که در این سفر مصوبات خوبی برای اجرای طرح‌های عمرانی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام به تصویب رسید.

او ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شده، اما تاکنون تخصیص خوبی صورت نگرفته که نیازمند پیگیری است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بخشی از پیگیری‌های تخصیص اعتبارات مربوط به درون استان و بخشی برون استانی است که روز‌های گذشته این پیگیری در جلسه با معاون اجرایی رئیس جمهور انجام گرفت.

صحرایی خاطر نشان کرد: روز‌های گذشته جلسه‌ای با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، ۱۰ مدیرعامل بانک‌های دولتی و نمایندگانی از استان کرمانشاه برگزار شد که مقر شد نماینده بانک‌های دولتی، نماینده معاون اجرایی رئیس جمهور و نماینده استانداری کرمانشاه نسبت به پیگیری تخصیص اعتبارات اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.