معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده اداره کل صمت خراسان جنوبی گفت: ۲ تیم مجزا و یک تیم متشکل از نمایندگان ارگان‌های نظارتی از مراکز قالیشویی، مبل شویی و خشکشویی بازدید می‌کنند.

تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و افزایش تقاضا، بازرسی و نظارت بر عملکرد واحد‌های قالیشویی، مبل شویی و خشکشویی‌ها به صورت همزمان با اجرای تشدید بازرسی ویژه نوروز ۱۴۰۲ آغاز شده است.

او افزود: ۲ تیم به صورت نوبتی و مجزا و یک تیم متشکل از نمایندگان ارگان‌های نظارتی طی گشت مشترک هفته‌ای یک بار از این مراکز بازدید می‌کنند.

تهوری بیان کرد: در بازرسی‌ها کیفیت خدمات ارائه شده و رعایت قیمت‌های مصوب زیر ذره بین قرار می‌گیرد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: بازرسی‌ها همزمان با اجرای تشدید بازرسی از یکم اسفند آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت مستمر انجام می‌شود.

او گفت: ارائه خدمات بی کیفیت، تقلب، عدم رعایت نرخ‌های مصوب و گران فروشی از جمله تخلفاتی است که در صورت مشاهده با آن برخورد می‌شود.


بیشتر بخوانید


تهوری ادامه داد: پرونده تخلف افراد خاطی از طریق سامانه سیمبا تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی ارسال می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی عنوان کرد: مردم می‌توانند تخلفات صورت گرفته را از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۲۴ معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صمت اطلاع دهند.

برچسب ها: صنعت و معدن ، خشکشویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.