اولین خشک شویی آنلاین و استارتاپی در بیرجند راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ اکبری  رئیس مرکز رشد بیرجند گفت: این خشک شویی با نصب یک اپلیکیشن بومی طراحی شده بر روی گوشی و اعلام تقاضای مشتری به صورت آنلاین فعالیت می کند .

وی با بیان اینکه پس از اعلام تقاضای مشتری، پیک به صورت رایگان به درب مشتری مراجعه می کند تا وسایل و لوازم نیاز به خشکشویی را دریافت نماید افزود: پس از دریافت و ارسال به خشکشویی های طرف قرارداد این اپلیکیشن، ظرف مدت 24 ساعت مجدد وسایل و البسه های خشک شویی شده تحویل مشتری خواهد شد.

اکبری کوتاه بودن زمان خشک شویی و رایگان بودن پیک را از مزایای این خشک شویی عنوان کرد و اظهار کرد: برای بردن و آوردن البسه هیچگونه هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود و مشتری تنها هزینه اعلام شده از سوی اتحادیه را به خشک شویی پرداخت می کند.
سلطانی طراح این اپلیکیشن و مسئول خشک شویی آنلاین هم گفت: طراحی این اپلیکیشن 4 ماه طول کشید و حدود 4 میلیون تومان هزینه در برداشت.
وی با بیان اینکه برای نصب این اپلیکیشن می توانند افراد به نرم افزار بازار مراجعه و نرم افزار خشک شویی آنلاین آبان را در گوشی خود نصب کنند افزود: به محض ارسال تقاضا، پیک در زمان کوتاه، البسه را تحویل می گیرد و پس از خشک شویی به مشتری تحویل می دهد.
 سلطانی از در اختیار قرار دادن یک شماره تلفن برای سایر افراد خبرداد و افزود: برای این کار با 4 خشک شویی در خیابانهای غفاری، سجادشهر، توحید و پاسداران بیرجند قرار داد بسته شده است.

با راه اندازی این اپلیکیشن برای دو نفر تاکنون شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/ ط آ

اولین خشک شویی آنلاین  در بیرجند راه اندازی شد

برچسب ها: فضای مجازی ، پوشاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.