رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر کرمانشاه از افزایش استفاده کرمانشاهیان از ناوگان حمل و نقل درون شهری همزمان با ایام پایانی سال خبر داد.

محمدمهدی احمدی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر کرمانشاه گفت : هرساله با نزدیک شدن به ایام پایانی سال شاهد افزایش تردد شهروندان در هسته مرکزی شهر کرمانشاه هستیم که همین موضوع سبب افزایش ترافیک شهری می‌شود.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرمانشاه با تمام توان در روز‌های منتهی به ایام پایانی سال در خدمت شهروندان خواهد بود و در این راستا آمادگی برای خدمت رسانی به همشهریان وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس آمار‌های موجود روزانه بیش از ۸۰۰ هزار نفر از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه برای تردد در شهر استفاده می‌کنند که این موضوع علاوه بر کاهش ترافیک برای جلوگیری از آلودگی هوا نیز مؤثر است.

احمدی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ۱۰۸ دستگاه اتوبوس خریداری شده که تاکنون ۲۹ دستگاه به کرمانشاه تحویل و وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و سهولت در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بیش از ۶۰۰ تاکسی در شهر کرمانشاه به کارت‌خوان مجهز شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.