ابراهیمی گفت: یکی از بزرگترین انبار‌های اموال تملیکی کش با چهار سوله و باحمایت وزیر اقتصاد برای نگهداری کالا‌ها خریداری شده است.

محمد سادات ابراهیمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از انبار‌های اموال تملیکی در اهواز گفت:  خریداری این سوله در سطح کشور بسیار قابل توجه است چراکه استان خوزستان جزو استان‌های مورد هدف این سازمان است.

او حفظ بیت المال و امانتداری از اموال مردم را از وظایف سازمان اموال تملیکی دانست و افزود: هیات عالی نظارت براساس ماده ۲۳ قانون تاسیس این سازمان، ماموریت نظارت بر عملکرد آن را به عهده دارد.

معاون هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی کشور  گفت: برای مدیریت هرچه بیشتر و بهتر اموال تملیکی در خوزستان نیازمند حمایت استاندار هستیم تا در کنار مدیریت این اموال، امانتدار خوبی برای بیت المال باشیم.

عباس پوریانی نماینده قوه قضاییه و حاکم شرع سازمان اموال تملیکی کشور نیز در این بازدید گفت: امروز نشستی با رییس کل دادگستری استان خوزستان، دادستان مرکز استان و سایراعضای کارگروه در محل دادگستری خوزستان خواهیم داشت.

او  ادامه داد: از روز گذشته که به استان خوزستان سفر کرده ایم از انبار‌های اداره کل گمرک و بنادر بندر امام خمینی (ره)، هندیجان و همچنین انبار‌های شهرستان اهواز به صورت میدانی بازدید صورت گرفته که نقاط قوت و ضعف این بازدید‌ها در جلسه کارگروه مذکور (دادگستری خوزستان) جمع بندی و در مورد آن‌ها تصمیم گیری می‌شود.

براساس تاکید رییس قوه قضاییه درخصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امسال ۲ فقره حراج کالای موجود در انبار‌های خوزستان برگزار شد که در فقره نخست هشت میلیارد ریال و در مرحله دوم ۳۳ میلیارد ریال کالا به فروش رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.