معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از انبار‌های اموال تملیکی خوزستان گفت: تعیین تکلیف کالا‌های فساد پذیر در این انبار‌ها در استان با سرعت انجام شود.

 علی جمادی امروز در بازدید از انبار‌های اموال تملیکی خوزستان، اقدامات دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان در ساماندهی انبار‌ها و پیگیری تعیین تکلیف اموال تملیکی در خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود انبار جدید و تجهیز آن در خوزستان، کالا‌های موجود در شرایط فعلی کمترین آسیب را می‌بینند، اما باید در تعیین تکلیف کالا‌های تاریخ‌دار و فسادپذیر، تسریع شود تا از هدر رفت آن‌ها جلوگیری شود.

او افزود: کالا‌های ممنوعه و اجناسی که قابلیت مصرف ندارند نیز باید هرچه سریع‌تر امحا و معدوم شوند.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: دادستانی کل کشور نیز با همین رویکرد و مجدانه به دنبال تسریع در تعیین تکلیف کالا‌های مانده و رسوب شده در انبارهاست و چنانچه این کالا‌ها قابلیت مصرف داشته باشند، باید از طریق مزایده و سایر مراحل قانونی، وارد چرخه توزیع شوند.

آقای جمادی  همچنین بر نظارت کامل بر ورود و خروج کالا‌ها از بنادر و گمرکات تاکید کرد و ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه همواره باید در اولویت کار دستگاه قضایی باشد.

در این بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان و رییس اداره اموال تملیکی گزارشی یکساله در این خصوص ارایه دادند.

معاون قضایی دادستان کل کشور دیروز سه شنبه وارد خوزستان شد و بازدید از شرکت فولاد استان، پتروشیمی‌های بندر ماهشهر، گمرک خرمشهر و انبار‌های گمرک بندر امام خمینی (ره) و حضور در نشست‌هایی با تولید کنندگان از برنامه‌های سفر ۲ روزه وی به این استان است.

بر اساس تاکید رییس قوه قضاییه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امسال ۲ فقره حراج کالای موجود در انبار‌های خوزستان برگزار شد که در فقره نخست هشت میلیارد ریال و در مرحله دوم ۳۳ میلیارد ریال کالا به فروش رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.