مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: استخر سرپوشیده مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهر جدید صدرا بعد از حدود ۱۲ سال از زمان کلنگ زنی با عزمی راسخ طی یکسال اخیر به زمان بهره برداری نزدیک و پیش بینی می‌شود تا ۲ ماه آینده افتتاح شود.

وحید خداپرست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران شهر جدید صدرا گفت: عملیات اجرایی استخر سرپوشیده این مجموعه، سال ۸۹ آغاز شد، اما طی ۱۱ سال تنها حدود ۶۰ درصد و بطور میانگین هرسال حدود پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

خداپرست افزود: باتوجه به مشکلات عدیده شهروندان صدرا و کمبود سرانه ورزشی در این شهر، از یک سال قبل کار ادامه روند ساخت و تکمیل استخر سرپوشیده، با جدیت و تمرکز بیشتری پیگیری و دنبال شده است.

او با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این مجموعه اکنون به ۹۳ درصد رسیده است، گفت: ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تاکنون برای تکمیل استخر سرپوشیده کارگران صدرا هزینه شده و پیش بینی می‌شود حدود شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بودجه دیگر نیز تا بهره برداری کامل آن نیاز است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس عنوان کرد: تلاش داریم عملیات اجرایی تکمیل استخر سرپوشیده کارگران شهر جدید صدرا برای خدمات رسانی به جامعه هدف در غرب کلانشهر شیراز و صدرا تا اردیبهشت ۱۴۰۲ به اتمام برسد و این مجموعه در هفته کارگر سال آتی به بهره برداری رسد.

خداپرست با بیان اینکه مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران صدرا در زمینی به مساحت بیش از چهار هکتار ایجاد شده، عنوان کرد: این مجموعه شامل زمین‌های روباز ورزشی، ساختمان اداری، پارکینگ و ... است که بخش‌های دیگر این مجموعه در فاز‌های بعدی افتتاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار