فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از افزایش ۷۹ درصدی سرقت کابل و تجهیزات برق رسانی ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیر سبتکی گفت: با توجه به اینکه شهرستان سیرجان در چهار راه مواصلاتی و در محور ترانزیتی مهم کشور و داشتن راه ارتباطی با استان‌های فارس، یزد و هرمزگان و با داشتن معادن و شرکت‌های مختلف مهاجرپذیر است طی ۱۱ ماه گذشته طرح‌های امنیت انتظامی و مبارزه با سرقت سیم و کابل برق به اجرا در آمد.

او افزود: با اجرای طرح‌های مختلف عملیاتی و انتظامی در مقابله با سارقان کابل و تجهیزات برق رسانی در بازه زمانی ۱۱ ماهه سال جاری ۱۸۷ سارق دستگیر و ۶۲۶ فقره سرقت کشف شد و در مجموع ۷۹ درصد افزایش کشف انواع سرقت کابل برق و تجهیزات برق رسانی داشتیم.

سرهنگ امیرسبتکی تصریح کرد: تشکیل گشت‌های ویژه، تشکیل گشت مشترک با اداره برق، تشکیل نشست و کارگروه‌های مشترک‌ها و اثربخش با دستگاه قضا، فرمانداری و اداره برق از جمله اقدامات اجرایی اثربخش پلیس در مقابله با سرقت سیم و کابل‌های برق بوده است.

او با بیان رشد حدود ۷۹ درصدی افزایش کشف و ۳۴ درصدی دستگیری سارق کابل‌های برق در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مقابله با انواع سرقت و برخورد قاطعانه با سارقان اقدام خواهد کرد و شهروندان می‌توانند با رعایت اقدامات ایمنی برای اموال خود و گزارش موارد مشکوک پلیس را یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار