مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته جوان در استان اجرا و ۱۱ جشن بزرگ نیز برای گرامیداشت این هفته برگزار می‌شود.

موعود بنیادی‌فرد در نشست ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هفته جوان از تاریخ ۱۱ اسفندماه آغاز می شود و تا ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۱ ادامه دارد، اظهار داشت: امسال شعار این هفته، «جوان پرچم‌دار، پیشرفت ایران» نامگذاری شده است.

وی افزود: ۲۰۰ عنوان برنامه برای اجرا در هفته جوان در این استان پیش‌بینی شده است، در این هفته در ۱۱ شهرستان ۱۱ جشن بزرگ برای گرامیداشت این هفته برگزار خواهد شد.

بنیادی فرد با اشاره به برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده برای اجرا در هفته جوان در چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: راه‌اندازی اتوبوس جوان، اجرای طرح راهیان پیشرفت برای جوانان، تجلیل از ۱۳۰ جوان برتر در استان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جشنواره استانی جوان برتر ایران زمین، دیدار با خانواده شهدا، پاکسازی طبیعت و محیط‌زیست و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده در این هفته است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به آیین‌نامه ساماندهی مراسم‌های ازدواج در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: در هر شهرستان یک سالن ورزشی برای برگزاری مراسم ازدواج در نظر گرفته شده است، از ابتدای سال‌جاری شش مراسم ازدواج در استان برگزار شد.

بنیادی فرد اظهار داشت: نشست‌های ستاد ساماندهی امور جوانان در تمامی شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه خانه جوان لردگان در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: پس از تکمیل و بهره‌برداری از خانه جوان شهرکرد، این طرح در اولویت تکمیل قرار خواهد گرفت.

بنیادی‌فرد ادامه داد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان لردگان نیازمند اخذ ماده ۲۳ است، پس از بهبودی وزیر ورزش و جوانان این مسئله پیگیری می‌شود، سرانه ورزشی لردگان پایین‌تر از سایر نقاط استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار