سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از اعلام آماده‌باش به نیرو‌های ستادی عملیاتی اورژانس خوزستان و لغو مرخصی‌ها در آستانه نوروز خبر داد.

عارف شرهانی گفت: ضمن لغو مرخصی و فراخوان نیرو‌های بیشتر، به نیرو‌های ستادی عملیاتی ۱۲۳ پایگاه عملیاتی اورژانس در سطح دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام آماده‌باش شده است.

او می گوید: یگان‌های MCMC یا پایش بیمارستانی و EOC ستاد بحران دانشگاه، و یک هزار نیروی انسانی کاملا آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند، سه ایستگاه سلامت نیز در مبادی ورودی دزپارت، اندیمشک و هندیجان به منظور خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی مستقر می‌شوند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: برای رفاه حال زائران راهیان نور نیز در یادمان‌های فتح المبین شوش، طلاییه هویزه و مزار شهدای هویزه پوشش خدمات اورژانس انجام می‌شود. سه ایستگاه سلامت نیز در مبادی ورودی و سه پایگاه سلامت در این یادمان‌ها به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

او با اشاره به استقرار سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو فروند بالگرد در ایستگاه‌های سلامت گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۳۴ مصدوم ترافیکی توسط اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی انتقال داده شدند بنابراین از مردم می‌خواهیم سفر خود را با سرعت و سبقت در رانندگی به خطر نیندازند و به هشدار‌های ایمنی و هواشناسی و پلیس، بهداشت و راهداری توجه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.