جانشین  سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیش بینی می‌شود  برای امسال و سال آینده  ۳ میلیون نفر از یادمان‌های عملیاتی سرزمین نور  بازدید کنند .

سردار  قریشی جانشین  سازمان بسیج مستضعفین  گفت: در آغاز  اعزام گسترده کاروان های  راهیان نور هستیم  و هرساله در این ایام تعداد  بسیار زیادی از مردم در سطح  صد‌ها هزار نفری عازم  سرزمین  نور و زیارت شهدا  می‌شوند و ما افتخار میزبانی از این عزیزان را داریم.

او می‌گوید: برای هماهنگی  در اعزام، پشتیبانی و حمایت از  زائران سرزمین نور  ستاد هماهنگی پشتیبانی و حمایت از راهیان نور که متشکل  از مسئولین استانی اعم از استاندار و فرماندهان سپاه  و دیگر دستگاه‌ها  وظیفه حمایت و پشتیبانی  از این  اعزام‌ها را دارند.

جانشین  سازمان بسیج مستضعفین  ادامه داد: امروز جلسه  هماهنگی اعضای قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در حضور فرمانده کل سپاه و باحضور فرماندهان، استانداران و مسئولین قرارگاه  راهیان نور و سایر دست اندرکاران برای ایجاد  هماهنگی برگزار و آمادگی‌ها و نیاز‌ها بررسی  می‌شود و ان شاءالله  در صدد آن هستیم با آمادگی  کامل از عزیزانی که با  عشق عازم   زیارت هستند خدمت کنیم.

سردار قریشی گفت: پیش بینی می‌شود  برای امسال و سال آینده  ۳ میلیون نفر از یادمان‌های عملیاتی سرزمین نور بازدید کنند که تاکنون بیش  از ۳۰۰ هزار نفر وارد  سرزمین نور شده و از  مناطق عملیاتی بازدید کرده اند .

به گفته او، اوج  این بازدید‌ها از  هفته آینده  خواهد بود.

جانشین  سازمان بسیج مستضعفین در خصوص حضور میلیونی مردم در یادمان‌های دفاع مقدس  افزود: اولین پیام دفاع مقدس  برای دشمنان  ملت ایران این است که مردم برای دفاع از اسلام و انقلاب  با همه وجود آماده اند و  حضور  جوانان و نوجوانان که غالب زائران را تشکیل می‌دهند  نشان  دهنده این آمادگی است.

سردار قریشی ادامه داد: مقام معظم رهبری  راهیان نور  را بعنوان یک فناوری  و یک معدن و ثروت برای  مردم ما  معرفی  کرده و ثمره آن را تربیت  افرادی همچون شهید حججی‌ها دانستند.

او گفت: حضور  جوانان و نوجوانان، انتقال ارزش‌ها و  دستاورد‌های دفاع مقدس  و فرهنگ آن است  و این آمادگی، عشق و علاقه  قطعا برای دشمن بازدارنده بوده و پیام آن ایستادگی، مقاومت و مقابله با هر گونه نظر سوء  از طرف دشمنان به ایران اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.