دعوت سه کبدی کار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی/ورزشکار معلول کرمانشاهی رکورد جهان را شکست

رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه گفت : سه نفر از ورزشکاران این رشته از استان در رده بزرگسالان از سوی کادر تیم ملی برای شرکت در اردوی انتخابی این تیم دعوت شدند.

مختار صیدی رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه گفت : «میلاد احمدی»، «محمد قربانی» و «محمد نصرتی» سه ورزشکار کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند که هم اکنون تمرینات خود را در کنار دیگر ملی پوشان این رشته آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی برای مسابقات آسیایی هانژو است یادآور شد: این مرحله از اردو تا چهاردهم اسفندماه در آکادمی المپیک تهران ادامه خواهد داشت.

صیدی افزود: «رضا امیری» دبیر هیات کبدی استان که تنها داور بین المللی استان کرمانشاه در این رشته محسوب می‌شود برای قضاوت در مسابقات جوانان جهان در ارومیه که از امروز آغاز خواهد شد دعوت شده است.

ورزشکار کرمانشاهی رکورد جهان را شکست

یاسین خسروی ورزشکار کرمانشاهی هیات جانبازان و معلولان استان با ثبت رکورد ۱۵ متر و ۴۶ سانتیمتر در رشته پرتاب وزنه رکورد جهان را در امارات شکست.

رئیس هیات جانباران و معلولان استان کرمانشاه گفت: یاسین خسروی ورزشکار اهل شهرستان پاوه است و این اولین تجربه حضور او در رقابت‌های جهانی است.

عزت اله پرنیان افزود: رکورد این رشته ورزشی پیش از این در اختیار ورزشکار برزیلی با ثبت رکورد ۱۵ متر و ۲۷ سانتیمتر بود.

رقابت‌های جهانی جانبازان و معلولان در امارات در حال برگزاری است.

یاسین خسروی با مربیگری عزت اله پرنیان در این رقابت‌ها حضور یافت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.