تاکید اسد بر ایستادن کشور‌های عرب کنار مردم سوریه

رئیس جمهور سوریه گفت سفر هیات اتحادیه بین المجالس عرب نشان دهنده ایستادگی برادران عرب در کنار مردم سوریه پس از زلزله و جنگ با تروریسم است.

«بشار اسد»، رئیس جمهور سوریه گفت که سفر هیات اتحادیه بین المجالس عرب نشان دهنده ایستادگی برادران عرب در کنار مردم سوریه پس از فاجعه زلزله و جنگ با تروریسم است.

براساس گزارش المیادین، اسد افزود: نهاد‌های عربی مؤثری وجود دارند که می‌توانند ابتکار عمل را به دست بگیرند و به نفع مردم عرب حرکت کنند.

«محمد الحلبوسی»، رئیس پارلمان عراق نیز گفت: این هیات به نمایندگی از تمام اعضای اتحادیه بین المجالس عرب به سوریه آمده تا بر ایستادگی در کنار سوریه و همدردی با این کشور تاکید کند. ما بر اهمیت همکاری در تمام سطوح به منظور بازگشت سوریه به ایفای نقش موثر خود در محیط عربی تاکید می‌کنیم.

الحلبوسی پیش از این و در افتتاحیه کنفرانس اتحادیه بین المجالس عرب در بغداد بر لزوم بازگشت سوریه به محیط عربی خود تاکید کرده بود. امروز هیاتی از اتحادیه بین المجالس عرب به ریاست الحلبوسی به دمشق رفت و با اسد دیدار کرد.

«حنفی جبالی» رئیس پارلمان مصر از جمله اعضای این هیئت با تأکید بر حمایت پارلمان‌های عربی از سوریه و ایستادگی در کنار مردم این کشور، اظهار داشت که سوریه به جایگاه پیشین خود در اتحادیه عرب باز خواهد گشت و این سفر در راستای حمایت از ریاست‌جمهوری، دولت و مردم سوریه انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار