فاطمی گفت: در انقلاب اسلامی به لحاظ سازمانی هیچ مولودی مبارک‌تر از سپاه پاسداران نیست.

مهران فاطمی استاندار یزد  در دیدار با با اعضای شورای فرماندهی سپاه الغدیر استان با بیان اینکه در انقلاب اسلامی به لحاظ سازمانی هیچ مولودی مبارک‌تر از سپاه پاسداران متولد نشده است، گفت: این مجموعه در طول ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی پا به پای انقلاب و بدون هیچ انحرافی در ریل انقلاب حرکت کرده است.

او در این دیدار، با بیان اینکه در انقلاب اسلامی به لحاظ سازمانی هیچ مولودی مبارک‌تر از سپاه پاسداران متولد نشده است، گفت: این مجموعه در طول ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی پا به پای انقلاب و بدون هیچ انحرافی در ریل انقلاب حرکت کرده است.

فاطمی با اشاره به لزوم واکاوی دلایل موثر بر عملکرد درخشان و موفقیت آمیز سپاه جهت بکارگیری در سیستم اجرایی کشور، اظهارداشت: تجارب موفق این مجموعه باید در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی به ویژه هدف تمدن سازی نوین ایرانی_ اسلامی شبیه سازی و اجرا شود.

استاندار یزد در ادامه به جایگاه سپاه از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان در یکی از بیانات خود «سپاه» را فراتر از یک سازمان نظامی دانسته و «عامل معنویت» را یکی از مولفه‌های برتر این مجموعه نسبت به نهاد‌های نظامی دنیا مطرح می‌کنند.

فاطمی افزود: تجهیزات نظامی برای موفقیت و پیروزی لازم، و نه کافی است به عبارت دیگر «عامل معنوی» و «انسان جهادی، متدین و مقاوم» که با این تجهیزات کار می‌کند حرف اصلی را می‌زند.

او در بخش دیگری از سخنانش انقلابیگری، اقتدار، شجاعت، پیروی از خط رهبری، روحیه جهادی، سختکوشی، خدمت بی منت و نگاه به مسائل با نگاه نوآورانه را از جمله ویژگی‌های سپاه دانست.

استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: در صورتیکه همت بلند و نگاه راهبردی، مومنانه و اعتقادی حاکم در سپاه، در دستگاه‌های اداری نیز وجود داشت سرعت تمدن سازی و حجم خدمات رسانی به مردم به حد قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کرد.

او در ادامه با بیان اینکه حضور امروز در مجموعه سپاه الغدیر استان با نگاه تشریفاتی انجام نشده است، افزود: امروز با اعتقاد کامل در این مجموعه حضور پیدا کردم و از عمق وجود معتقدم که «اگر سپاه نبود کشور نبود».

استاندار یزد با اشاره به نقش آفرینی‌های سپاه الغدیر استان به ویژه در زمان فعالیت خود در سمت استاندار یزد گفت: در تمامی لحظات طی شده در این مدت، لحظه به لحظه حضور معنوی، مادی، فکری و اندیشه، کمک در میدان و در صحنه این مجموعه در کنار استان درک شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.